很久沒有感動到這種程度了....                             by 欽章

 

 

One day , a son asks his dad "Daddy , would you like to run a marathon with me?"

The father says " yes". And they run their first marathon together.

有一天,兒子問爸爸:「爸爸你和我ㄧ起去跑馬拉松,好嗎?」

爸爸說好。

Another time, the son asks his dad again "Daddy , would you like to run a

marathon with me?

"The father says " yes son".

第二次,兒子又問爸爸「爸爸你和我ㄧ起去跑馬拉松,好嗎?」

爸爸又說好。

One day , the son asks his father "Daddy , would you run the Ironman with me?"

The Ironman is the most difficult triathlon ever (4 kms swimming, 180 kms

biking, 42 km running?)

有一天,兒子問爸爸:「爸爸和我ㄧ起去參加鐵人競賽,好嗎?」

鐵人競賽是最困難的比賽,必須游泳 四公里、腳踏車 180公里、跑步 42公里。

And the dad says " yes".

爸爸說好,我們去參加。

The story looks simple until you watch the following clip. Just amazing, how

much can love be..... ?

以上故事看起來很簡單,請點選以下連結,觀賞影片,你將會了解愛的偉大!

我用感動的淚水向這位父親致意,也分享給大家

http://www.youtube.com/watch?v=VJMbk9dtpdY

 

=============================================================================

看完影片再看我下面的文章吧~~

 

 

 

這是從PTT:BabyMother板轉來的文章
有些板友推說:"我的眼眶也濕了~~當媽的都容易被感動"
什麼"眼眶也濕了"!!
我根本是兩行熱淚流到不行阿~~~哭很大,哭不用錢
上一次這樣激動是...三年多前吧!?
看好球雙物語日劇版~~回想起從前在台大土木打球的日子
不過絕對沒有這次一把眼淚一把鼻涕
真的擋不住這種偉大的親情
我要好好愛我的家人,好好陪著剛會翻身的小雞腿長大:)

呼~~深深吸一口氣,這影片真的太殺了@@

arrow
arrow
    全站熱搜

    ue0721 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()